Poslovna inspiracija - Minimax - internet knjigovodstveni i poslovni program (RS)


završni račun

Kraj godine za većinu ljudi predstavlja slavlje, prazničnu atmosferu, i privremeno prepuštanje hedonističkom načinu života. Međutim, za preduzetnike i knjigovođe, ovaj period predstavlja jedan od najstresnijih perioda u godini. Glavni uzročnik ovog stresa jeste činjenica da je već uveliko trebalo da se počne sa radom na Završnom računu. Razmišljajući o tome, mi smo se zapitali: Da li je sav taj stres zaista neophodan? Najjednostavniji odgovor na to pitanje je – ne. Zaista, ceo proces izrade završnog računa može biti značajno lakši i manje stresan. Pročitajte kako…

to do lista

Svako ko je nekada radio za nekog drugog, maštao je o tome kako je to biti sam svoj gazda. To maštanje češto ostane samo to, međutim, uvek se nađe taj jedan-u-sto slučaj koji pretvori svoje maštarije u stvarnost. Ukoliko čitate ovaj tekst, Vi ste upravo jedan od tih slučajeva i nalazite se na samom pragu otvaranja svoje sopstvene knjigovodstvene agencije.

02.02.2018. Saop doo je prisustvovao srpsko-ruskom poslovnom Forumu održanom u Privrednoj komori Vojvodine.

Predstavnici ruske oblasti Orlov su se predstavili na ovom forumu sa glavnim obeležjima svoje oblasti, istakli poljoprivredu, nauku i razvoj tehnologije. Delegaciju Orlovske oblasti predvodio je gradonačelnik Grada Orela Vasilij Fedorovič Novikov.

mobilne aplikacije

Ne možete kupiti vreme, ali ga možete dobro organizovati! Sugurni smo da je ovo jedna od želja svih preduzetnika, pametnije upravljanje vremenom koje omogućava da vreme postane resurs koji nam ne nedostaje. Danas možemo reći da je tržište bogato besplatnim alatima koje Vam mogu pomoći da kontrolišete vreme i efikasnije poslovanje, a to su aplikacije. Preporučujemo Vam nekoliko koje će Vam sigurno olakšati poslovanje.

minimax softver

Svima nam se desilo nekada u životu da nam je neka usluga preko potrebna, ali iz nekog razloga nije dostupna. Bila to neka jednostavna stvar poput pranja automobila, ili nešto ozbiljnije poput knjigovođstva, njeno odsustvo uglavnom donosi sa sobom stres i razne komplikacije.

Zahvaljujući razvoju tehnologoije i usponu interneta kao sredstva komunikacije i poslovanja, takvih situacija je sve manje. U slučaju knjigovođstva, mi smo odlučili da preuzmemo stvari u svoje ruke. Previše puta smo imali prilike da vidimo preduzeća i preduzetnike kako se muče sa nekim problemom samo zato što nisu u prilici da pristupe informacijama o svojim finansijama.

Kako bismo Vam ilustrovali šta tačno znači imati alat poput Minimax-a na raspolaganju, iskoristićemo najbolje oruđe koje nam je na raspolaganju – naše klijente. Ovi ljudi su na veoma realan način, u svom svakodnevnom poslovanju, imali prilike da isprobaju i aktivno koriste Minimax. Mi ćemo izdvojiti i predstaviti prednosti koje su oni sami najčešće primećivali.

preduzetnice

Poznatiji kao život superheroja. Biti na čelu preduzeća, i u isto vreme biti stub oslonca cele porodice, ili u procesu planiranja iste, nije mnogo drugačije nego boriti se protiv raznoraznih negativaca iz nekog stripa. Specifičnost izazova i brzina kojom se na te izazove mora odgovoriti nisu nešto na šta je lako spremiti se, ili nešto o čemu je lako učiti. Međutim, promene su na pomolu i sasvim je moguće da će se situacija za preduzetnice drastično promeniti u ne tako dalekoj budućnosti.

marketing raketa

Predstavljamo Vam nekoliko saveta za izradu marketing strategije uz besplatan šablon koji će Vam omogućiti da je izradite potpuno sami, kao i neke od najbitnijih trendova u onlajn marketingu u 2018. godini. Udahnite duboko, i započnite zajedno sa nama novo poglavlje u razvoju vašeg preduzeća!

merdevine do oblaka

Sada već godina za nama, 2017. bila je posebna godina u kojoj smo mnogo toga prošli, promenili, naučili, primenili. U 2018. planiramo da nastavimo da unapređujemo sebe, kako bismo mogli da pružimo nakvalitetniji servis za naše korisnike…

preporuke klijenta

Svaka firma pa i Vaša knjigovodstvena agencija, sigurni smo, nastao je iz sna, ljubavi i želje da pružite kvalitetnu uslugu, nekome pomognete i ponudite nešto novo, na neki drugačiji inovativniji način. Ta ideja je upravo ono što Vam pruža osećaj ispunjenosti, sreće, pokreće Vas i vuče napred u svakom trenutku! Međutim, u ozbiljnom poslovanju znamo da nije dovoljno samo voleti i verovati u ono što radite, jer to, nažalost, nije ono što će dalje razvijati Vaš biznis i prodavati Vaš proizvod. Ali ono što svakako jeste je zadovoljan klijent i njegova preporuka! Da bi Vaš biznis opstao i napredovao potrebni su Vam poslovi, kupci, klijenti, a Vaš uspeh meri se zadovoljstvom Vaših klijenata. U nastavku teksta predstavljamo Vam nekoliko saveta kako privući i zadržati zadovljnog klijenta.

sastanak knjigovođe i klijenta

Uspešna komunikacija u poslovnom svetu izjednačava sa efikasnom komunikacijom, što znači da ona mora biti usmerena ka cilju koji želimo da postignemo u komunikaciji, sa jasnom porukom i vođena vrednostima firme. Iako je komunikacija prirodna stvar, upuštanjem u poslovne odnose shvatamo da imamo još mnogo i konstantno da učimo. Ovom prilikom želimo da skrenemo pažnju na to koliko je važna jasna i efikasna komunikacija između knjigovođe i klijenta – Vas. Iako na prvi pogled ne deluje kao presudna stvar, efikasna komunikacija utiče na uspeh vašeg biznisa, na zadovoljstvo obe strane i kvalitet saradnje, ali i Vašeg poslovanja.

preduzitenik

Iza svakog biznisa stoji ideja! Ali šta je ideja bez akcije? Samo san. Upravo je nedostatak znanja ili inicijative ono što spreči buduće preduzetnike da se pokrenu i realizuju svoju ideju. U ovom članku želimo da Vam predstavimo kako da na najlakši i najbrži način pretvorite Vaš preduzetnički san u biznis plan, jer upravo tu počinje Vaša poslovna priča.

cash flow

Bilo da tek uplovljavate u preduzetničke vode ili poslujete neko vreme kao preduzentici, u nekom trenutku ćete shvatiti koliko znate ili ne znate o poslovanju. Koliko god da ste se prethodno pripremali, nove situacije svakodnevno će donositi uzbuđenje u Vaš život. Ah, zar to nije čar preduzeničkog života? Da, ali pored pozitivnog uzbuđenja može se desiti i da poneki problemčić poljulja Vaše preduzetničko samopouzdanje.

Najviše glavobolje, složićete se, donose problemi koji nastaju usled nedostatka ili poremećenih pozitivnih tokova novca. Iskusni kažu da je mnogo teže opstati nego pokrenuti biznis, da o profitu u prvim godinama poslovanja ne treba maštati, a da je likvidnost jedan od osnovnih ekonomskih termina koje preduzetnik treba da savlada. Da biste predupredili ovakve situacije i držali stvari pod kontrolom, predlažemo da se što pre upoznate sa terminom Cash Flow – praćenje tokova novca koji će Vam pomoći da Vaš biznis bude i ostane likvidan.

kalkulator kompanije

Cilj svake kompanije i biznisa je da korisniku ponudi kvalitetan proizvod ili uslugu, a da nakon toga ostvari profit. Da bi korisničko iskustvo bilo potpuno, neophodno je da proizvod ili usluga bude bude dostavljen na vreme i pod dogovorenim uslovima. U prvim godinama poslovanja dešava se da ovaj uslov nije ispunjen, kako zbog nedostatka iskustva tako i zbog rasipanja pažnje preduzetnika koji sada mora da vodi računa o mnogim stvarima, a ne samo o dostavljanju kvalitetne usluge proizvoda. Jedna od stresnijih stvari sa kojima sa početnici u poslovanju suočavanju jeste i praćenje poslovanja i ekonomsko – finansijska organizacija (pored svih ostalih organizacija). Ovaj problem preduzetnici uglavnom rešavaju angažovanjem knjigovodstvene agencije i misle da su ga time u potpunosti rešili. Međutim, izuzetno je važno da sami pratite svoje poslovanje i da se povežete sa svojim knjigovođom.

Skup preduzetnica „Biznis ćoše“ održaće se u sredu 23. novembra u Inđiji i okupiće preduzetnice i one koje tek planiraju da postanu preduzetnice. Skup počinje u 18:30h

Da je Skup važan za žensko preduzetništvo u Srbiji govori i činjenica da je projekat prepoznat i podržan od Razvojne Agencije Srbije i Privredne komore Srbije kao projekat za ekonomsko osnaživanje žena. Medijski pokrovitelji Skupa preduzetnica su: ….

Tema skupa, odnosno panela je „Kako poslovati u Srbiji kada ste žena“. Panelistkinje su uspešne žene, preduzetnice iz Inđije: i Sanja Alvirović (Educom Novi Sad) kao domaćin Skupa.

Skup preduzetnica se održava i uz generalno pokroviteljstvo Novosadskog sajma. Partner Skupa je Saop doo Novi Sad, poslovni knjigovodstveni program Minimax.

cloud services

Cilj svakog poslovnog subjekta, bez obzira kojom delatnošću se bavi jeste minimizacija troškova poslovanja i maksimizacija učinka. Savremeni trendovi digitalizacije i automatizacije poslovanja i obrade podataka ovaj cilj čine veoma realnim, a njihovo kombinovanje sa Internetom čine ga i izvodljivim. Proćitajte o čemu je tačno reč i upoznajte Cloud računovodtsvo.

kalkulator pdv

Od kako je najavljena promena pravilnika o evidenciji PDV-a pompa koja je nastala oko promene ne prestaje da jenjava. Da li će ove izmene doneti određene olakšice računovođama i knjigovođama ili će samo dodatno otežati posao koji je već sada veoma obiman i zahtevan? Da li ove promene mogu da donesu benefite računovođama od kojih će oni profitirati na duže staze će one ipak značiti čisto rasipanje novčanih resursa? Previše je pitanja a konkretnih odgovora još uvek nema. Upravo iz toga razloga rešili smo da napravimo sopstvenu analizu poređenje koristi i troškova implementacije novog pravilnika o PDV-u i podelimo sa Vama.

15.11.2017. u 18.30h održan je skup preduzetnica „Biznis ćoše“ u Subotici. Ulaz je bio slobodan. Očekivanja su nam bila: razmena preduzetničke priče, iskustva i umrežavanje! Kroz sjajno druženje sva naša očekivanja su se ispunila.

skup preduzetnica

Skup preduzetnica „Biznis ćoše“ u Pančevu organizovan je 09.11.2017.
Partner Skupa je kompanija SAOP d.o.o. sa svojim knjigovodstvenim programom Minimax-om.

Zaista, šta može da se desi za deset dana????

KLIJENT: Baš mi je drago da smo se dogovorili u vezi saradnje. Sve ste mi lepo objasnili, to mi se dopada. Znate, ja sam početnik u svemu ovome, sve je to meni strano – porezi, plate… E, kad smo već kod toga – možete li da mi pomognete – koliko iznosi minimalna zarada za radnika?