Poslovna inspiracija - Minimax - internet knjigovodstveni i poslovni program (RS)


centralni registar faktura

Centralni registar faktura je baza podataka koju uspostavlja Ministarstvo finansija za Trezor. U CRF registruju se fakture i drugi zahtevi za isplatu izdati od strane poverioca iz javnog sektora i privrednog subjekta, odnosno između dva subjekta iz privrednog sektora. Saznajte, korak po korak, kako da koristite centralni registar faktura.

start up knjigovodstvo

Najzad ste skupili hrabrost i odlučili da ostvarite svoje preduzetničke snove – osnovali ste svoj prvi Start Up. Pronašli ste rupu u tržištu koju možete da ispunite svojim proizvodom ili uslogom, upregli ste svoje znanje i umeće, i krenuli sa radom. To mora da je dovoljno, zar ne?

Na žalost, zaista nije. Pred Vama je put pun izazova koji će testirati Vašu izdržljivost i odlučnost, ali mi smo sigurno da ste Vi i više nego spremni da se sa tim putem suočite. Međutim, želeli bismo da Vam malo pomognemo na tom putu, i skrenemo Vam pažnju na često previđen deo preduzetništva. Knjigovodstvo!

izračunavanje poreza

Postoje određeni zakoni čije je tumačenje donelo mnogo glavobolja, kako poslovnim ljudima, tako i knjigovođama, pogotovo kadaje porez u pitanju. Član 40 Zakona o porezu na dobit pravnih lica je svakako jedan od njih. Stupio je na snagu 1. januara 2016. godine, i tako doneo svim poslovnim jedinicama koje posluju sa inostranstvom još jednu poresku obavezu o kojoj moraju da brinu. Porez po odbitku je, u suštini, porez u iznosu od 20% na sve usluge koje nerezident pruža rezidentu Republike Srbije, ali samo ukoliko se te usluge koriste ili izvršavaju na teritoriji republike. Ukoliko ste poslovali sa nerezidentima u periodu od kada je ovaj član stupio na snagu, sigurni smo da ste upoznati s njime. Međutim, počevši od 1. aprila 2018. godine, ovaj član će biti izmenjen.

porez digitron

Razmišljate li o tome da postanete paušalac? Ako je odgovor da, jedna od prvih stvari koja Vam je prošla kroz misli je sigurno porez. Ukoliko niste prekaljeni preduzetnik, koji ima iskustva s paušalnim oporezivanjem, ceo proces može delovati strašno. Međutim, mi smo tu da Vam pomognemo i pokažemo da zaista nije.

predaja dokumenata

Krajem prošle godine, Ministarstva finansija i Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija izdaju objašnjenje u vezi sa Zakonom o računovodstvu koje donosi osmeh na lice svakom preduzetniku. Naime, u ovom objašnjenju ministarstva daju detaljnije obrazloženje na temu toga šta se tačno smatra ispravnom fakturom, ponajviše kada su u pitanju fakture bez pečata i potpisa.

knjigovođa popunjava formular

Treba uzeti u obzir sve što biste uzeli u obzir prilikom zapošljavanja novog zaposlenog ili traženja novog poslovnog partnera. Jer knjigovođe su i jednog i drugo u isto vreme. Oni su tu da osiguraju da Vi imate vremena da se bavite svojim preduzećem, i da ne morate sve vreme da razmišljate o svim zakonskim obavezama koje to sa sobom donosi. U nastavku teksta pročitajte na šta treba da obratite pažnju prilikom izbora knjigovođe.

organizacija vremena

Uz dobru organizaciju i poverenje u sistem uspeli smo da smanjimo broj grešaka, povećama zadovoljstvo i podignemo efikasnost našeg poslovanja. Naše je mišljenje da bi svaki preduzetnik, radnik, ili poslovođa mogao da upotrebi ovaj sistem da uradi isto. Kad smo već kod toga, šta kažete da Vam ispričamo malo više o tome kako da odredite šta je hitno, šta bitno, a šta zaista nevažno?

preduzetnik sa alatom

Nekada davno, zanatlije su najviše vrednovale dve stvari: njihov zanat i njihove alatke. Iako su se svi zanati značajno promenili od tada, i alati postali manje opipljivi, to nije mnogo umanjilo ulogu istih. Međutim, dostupnost i sama brojčanost raznoraznih alata, doveli su do toga da je preduzetnicima često vrlo mučan proces odabira korisnih alata. Baš zbog toga, odlučili smo da sastavimo listu alata koji bi zasigurno doneli mnogo dobra svim preduzetnicima.

završni račun

Kraj godine za većinu ljudi predstavlja slavlje, prazničnu atmosferu, i privremeno prepuštanje hedonističkom načinu života. Međutim, za preduzetnike i knjigovođe, ovaj period predstavlja jedan od najstresnijih perioda u godini. Glavni uzročnik ovog stresa jeste činjenica da je već uveliko trebalo da se počne sa radom na Završnom računu. Razmišljajući o tome, mi smo se zapitali: Da li je sav taj stres zaista neophodan? Najjednostavniji odgovor na to pitanje je – ne. Zaista, ceo proces izrade završnog računa može biti značajno lakši i manje stresan. Pročitajte kako…

to do lista

Svako ko je nekada radio za nekog drugog, maštao je o tome kako je to biti sam svoj gazda. To maštanje češto ostane samo to, međutim, uvek se nađe taj jedan-u-sto slučaj koji pretvori svoje maštarije u stvarnost. Ukoliko čitate ovaj tekst, Vi ste upravo jedan od tih slučajeva i nalazite se na samom pragu otvaranja svoje sopstvene knjigovodstvene agencije.

02.02.2018. Saop doo je prisustvovao srpsko-ruskom poslovnom Forumu održanom u Privrednoj komori Vojvodine.

Predstavnici ruske oblasti Orlov su se predstavili na ovom forumu sa glavnim obeležjima svoje oblasti, istakli poljoprivredu, nauku i razvoj tehnologije. Delegaciju Orlovske oblasti predvodio je gradonačelnik Grada Orela Vasilij Fedorovič Novikov.

mobilne aplikacije

Ne možete kupiti vreme, ali ga možete dobro organizovati! Sugurni smo da je ovo jedna od želja svih preduzetnika, pametnije upravljanje vremenom koje omogućava da vreme postane resurs koji nam ne nedostaje. Danas možemo reći da je tržište bogato besplatnim alatima koje Vam mogu pomoći da kontrolišete vreme i efikasnije poslovanje, a to su aplikacije. Preporučujemo Vam nekoliko koje će Vam sigurno olakšati poslovanje.

minimax softver

Svima nam se desilo nekada u životu da nam je neka usluga preko potrebna, ali iz nekog razloga nije dostupna. Bila to neka jednostavna stvar poput pranja automobila, ili nešto ozbiljnije poput knjigovođstva, njeno odsustvo uglavnom donosi sa sobom stres i razne komplikacije.

Zahvaljujući razvoju tehnologoije i usponu interneta kao sredstva komunikacije i poslovanja, takvih situacija je sve manje. U slučaju knjigovođstva, mi smo odlučili da preuzmemo stvari u svoje ruke. Previše puta smo imali prilike da vidimo preduzeća i preduzetnike kako se muče sa nekim problemom samo zato što nisu u prilici da pristupe informacijama o svojim finansijama.

Kako bismo Vam ilustrovali šta tačno znači imati alat poput Minimax-a na raspolaganju, iskoristićemo najbolje oruđe koje nam je na raspolaganju – naše klijente. Ovi ljudi su na veoma realan način, u svom svakodnevnom poslovanju, imali prilike da isprobaju i aktivno koriste Minimax. Mi ćemo izdvojiti i predstaviti prednosti koje su oni sami najčešće primećivali.

preduzetnice

Poznatiji kao život superheroja. Biti na čelu preduzeća, i u isto vreme biti stub oslonca cele porodice, ili u procesu planiranja iste, nije mnogo drugačije nego boriti se protiv raznoraznih negativaca iz nekog stripa. Specifičnost izazova i brzina kojom se na te izazove mora odgovoriti nisu nešto na šta je lako spremiti se, ili nešto o čemu je lako učiti. Međutim, promene su na pomolu i sasvim je moguće da će se situacija za preduzetnice drastično promeniti u ne tako dalekoj budućnosti.

marketing raketa

Predstavljamo Vam nekoliko saveta za izradu marketing strategije uz besplatan šablon koji će Vam omogućiti da je izradite potpuno sami, kao i neke od najbitnijih trendova u onlajn marketingu u 2018. godini. Udahnite duboko, i započnite zajedno sa nama novo poglavlje u razvoju vašeg preduzeća!

merdevine do oblaka

Sada već godina za nama, 2017. bila je posebna godina u kojoj smo mnogo toga prošli, promenili, naučili, primenili. U 2018. planiramo da nastavimo da unapređujemo sebe, kako bismo mogli da pružimo nakvalitetniji servis za naše korisnike…

preporuke klijenta

Svaka firma pa i Vaša knjigovodstvena agencija, sigurni smo, nastao je iz sna, ljubavi i želje da pružite kvalitetnu uslugu, nekome pomognete i ponudite nešto novo, na neki drugačiji inovativniji način. Ta ideja je upravo ono što Vam pruža osećaj ispunjenosti, sreće, pokreće Vas i vuče napred u svakom trenutku! Međutim, u ozbiljnom poslovanju znamo da nije dovoljno samo voleti i verovati u ono što radite, jer to, nažalost, nije ono što će dalje razvijati Vaš biznis i prodavati Vaš proizvod. Ali ono što svakako jeste je zadovoljan klijent i njegova preporuka! Da bi Vaš biznis opstao i napredovao potrebni su Vam poslovi, kupci, klijenti, a Vaš uspeh meri se zadovoljstvom Vaših klijenata. U nastavku teksta predstavljamo Vam nekoliko saveta kako privući i zadržati zadovljnog klijenta.

sastanak knjigovođe i klijenta

Uspešna komunikacija u poslovnom svetu izjednačava sa efikasnom komunikacijom, što znači da ona mora biti usmerena ka cilju koji želimo da postignemo u komunikaciji, sa jasnom porukom i vođena vrednostima firme. Iako je komunikacija prirodna stvar, upuštanjem u poslovne odnose shvatamo da imamo još mnogo i konstantno da učimo. Ovom prilikom želimo da skrenemo pažnju na to koliko je važna jasna i efikasna komunikacija između knjigovođe i klijenta – Vas. Iako na prvi pogled ne deluje kao presudna stvar, efikasna komunikacija utiče na uspeh vašeg biznisa, na zadovoljstvo obe strane i kvalitet saradnje, ali i Vašeg poslovanja.

preduzitenik

Iza svakog biznisa stoji ideja! Ali šta je ideja bez akcije? Samo san. Upravo je nedostatak znanja ili inicijative ono što spreči buduće preduzetnike da se pokrenu i realizuju svoju ideju. U ovom članku želimo da Vam predstavimo kako da na najlakši i najbrži način pretvorite Vaš preduzetnički san u biznis plan, jer upravo tu počinje Vaša poslovna priča.

cash flow

Bilo da tek uplovljavate u preduzetničke vode ili poslujete neko vreme kao preduzentici, u nekom trenutku ćete shvatiti koliko znate ili ne znate o poslovanju. Koliko god da ste se prethodno pripremali, nove situacije svakodnevno će donositi uzbuđenje u Vaš život. Ah, zar to nije čar preduzeničkog života? Da, ali pored pozitivnog uzbuđenja može se desiti i da poneki problemčić poljulja Vaše preduzetničko samopouzdanje.

Najviše glavobolje, složićete se, donose problemi koji nastaju usled nedostatka ili poremećenih pozitivnih tokova novca. Iskusni kažu da je mnogo teže opstati nego pokrenuti biznis, da o profitu u prvim godinama poslovanja ne treba maštati, a da je likvidnost jedan od osnovnih ekonomskih termina koje preduzetnik treba da savlada. Da biste predupredili ovakve situacije i držali stvari pod kontrolom, predlažemo da se što pre upoznate sa terminom Cash Flow – praćenje tokova novca koji će Vam pomoći da Vaš biznis bude i ostane likvidan.