10 alata koji će svakom preduzetniku olakšati život

preduzetnik sa alatom

Nekada davno, zanatlije su najviše vrednovale dve stvari: njihov zanat i njihove alatke. Iako su se svi zanati značajno promenili od tada, i alati postali manje opipljivi, to nije mnogo umanjilo ulogu istih. Međutim, dostupnost i sama brojčanost raznoraznih alata, doveli su do toga da je preduzetnicima često vrlo mučan proces odabira korisnih alata.

Baš zbog toga, odlučili smo da sastavimo listu alata koji bi zasigurno doneli mnogo dobra svim preduzetnicima. Svi alati sa naše liste pomoći će Vam da organizujete svoje poslovanje, lakše postavite ciljeve poslovanja i držite se istih, kao i da organizujete sve svoje podatke tako da budu pregledni i pristupačni.  

WordPress

WordPress igra dvojaku ulogu, on je ujedno platforma i alat. Preko njega možete vrlo lako napraviti sopstveni blog ili vebsajt. Bogata ponuda raznoraznih tema omogućava korisnicima koji nisu preterano vešti kada je u pitanju veb dizajn, da naprave vebsajt koji zadovoljava njihove poslovne, pa i estetske, potrebe. Cenovnik je većinski zaista pristupačan, pogotovo kad uzmete u obzir značaj onlajn prisustnosti i posedovanja odgovarajuće veb stranice. Isprobajte ovaj alat, pogledajte po koji video o tome kako se koristi, i napravite onlajn dom Vašem preduzeću!

Dropbox

Ovaj alat preduzetnici koriste već nekoliko decenija. Dropbox je jedan od najboljih rešenja kada je u pitanju čuvanje podataka. Ne samo to, već putem njega možete pristupiti svojim podacima bilo gde, bilo kada. Postoji nekoliko verzija ovog alata, uključujući i besplatnu verziju, koje omogućavaju čuvanje do 1TB (1,000GB) prostora na, takozvanom, cloud-u. Besplatna verzija omogućava čuvanje do 2GB prostora, tako da to treba imati na umu tokom procesa planiranja. Uz malu mesečnu investiciju možete pokriti sve svoje potrebe kada je u pitanju čuvanje podataka. Lak pristup podacima, i bezbednost istih, su neverovatno bitni za svako preduzeće. Nemojte ih zapostaviti!

Google Drive

Ukoliko poseduje Google email adresu, imate pristup i Google Drive-u. Integracija ove usluge u Google Mail je bio jedan od Googlovih najboljih poteza. Potpuno besplatno, možete da čuvate do 15 GB podataka svih vrsta. Sva Vaša dokumenta, fotografije, izvodi, podaci o Vašim klijentima, mogu biti na samo jedan klik od Vas u svako doba dana. Takođe možete kombinovati ovaj alat sa drugim Google alatima poput Mail-a i kalendara kako biste obavljali sve organizacione aktivnosti na jednom mestu.

Google Analytics

Vodeći se parolom „Znanje je moć!“ Google Analytics možemo izdvojiti kao jedan od najvrednjih onlajn alata koji možete koristiti. Uz odgovarajuću upotrebu i podešavanje, Google Analytics pružiće Vam bogatstvo podataka kada je u pitanju promet na Vašem vebsajtu. On Vam može reći ko je bio na Vašem vebsajtu, odakle je taj neko, pa čak i koliko se tačno zadržao na kojoj stranici. Ovaj alat nije najlakši za korišćenje, i zahtevaće investiciju u vidu vremena i truda sa Vaše strane, ali može doprineti mnogo toga kada je u pitanju onlajn poslovanje Vašeg preduzeća.

Microsoft Office

Microsoft Office je jedan od onih alata koji svi koristimo, ali retko ko zna da ga ceni koliko on to i zaslužuje. Međutim, Office takođe sa sobom donosi i nimalo zanemarljiv trošak kada je u pitanju licenca. Naš je stav da je taj trošak i više nego opravdan, kada se uzme u obzir moć Word-a i Excel-a na primer, ali znamo da za preduzenike koji tek počinju ponekad nije moguće izdvojiti potrebna sredstva. U svakom slučaju, uzmite Microsoft Office u obzir, jer sa njime možete zaista mnogo toga da postignete i olakšate sebi poslovanje.

Open Office

Ukoliko niste voljni da izdvojite sredstva za skupe licence, Open Office je Vaš spas. U pitanju je alat koji je u potpunosti besplatan, i obavlja posao skoro podjednako dobro koliko i Microsoft Office. Biće Vam potrebno malo vremena da se naviknete ukoliko ste ceo život koristili Microsoft Office, ali se isplati. S obzirom da je ovaj alat u potpunosti besplatan, možete očekivati manju kompleksnost, ali će Vam i dalje veoma mnogo pomoći u svakodnevnom radu. Isprobajte ga, pa uvek možete kasnije preći na nešto na šta ste navikli kada se potrebna sredstva oslobode.

ActiveCollab

Ukoliko ste u potrazi za project management alatom, i želite da potržite neko domaće preduzeće, ActiveCollab je pravi izbor. Ova sjajna grupa ljudi uspela je da se probije na izuzetno zasićeno tržište i plasira svoj alat kao jedan od najboljih. S njim možete zadavati zadatke sebi i Vašim zaposlenima, pratiti napredak datih zadataka, i voditi evidenciju o završenim zadacima. Širom sveta se smatra da su ovi alata nezamenjivi u svakodnevnom poslovanju, i da bi svako preduzeće trebalo da ih koristi, bez obzira na veličinu preduzeća. Isprobajte ActiveCollab, i vrlo brzo ćete videti koliko tačno Vam se poboljšalo poslovanje od kada ste počeli da ga koristite.

Trello

Trello je veoma sličan ActiveCollabu, ali ima nekoliko svojstava koja ga izdvajaju u odnosu na druge alate iz iste oblasti. Naime, ovaj alat je savršen za preduzetnike i zaposlene koji se oslanjaju na vizuelne stimulanse da olakšaju sebi poslovanje. S njim zaista možete da nameštate svaki zadatak do tančina, i koristite različite boje i etikete kako biste ih lakše razaznali. Toplo ga preporučujemo svim preduzetnicima koji vole da svoje dnevno, nedeljno, pa i duže, poslovanje podele na više načina.

Slack

Komunikacija je jedan od najbitnijih delova poslovanja. Bez nje, dolazi do grešaka i opadanja u kvalitetu pružene usluge. Ukoliko ste preduzetnik koji ima nekoliko zaposlenih, pogotovo ako ti zaposleni ne rade sa Vama u istom prostoru, Slack je prosto obavezan alat. On Vam omogućava da komunicirate sa Vašim zaposlenim efikasno, jasno, i da o svemu tome vodite evidenciju. Možete da delite podatke, ističete bitne informacije, kao i da uspostavite određene komande koje će slati prethodno definisane odgovore osobi koja ih unese. Slack je zaista jedini pravi izbor kada je u pitanju komunikacija putem interneta u poslovnom okruženju.

7-Minute Workout

Preduzetnici često misle o hiljadu stvari u jednom danu, ali jedna od najbitnijih retko kada dođe na red – zdravlje. Usled napretka tehnologije i promene u potrebama ljudi, veliki broj zaposlenih danas provodi većinu svog radnog vremena sedeći. To znači da se ne krećemo dovoljno, da nam telo ne troši kalorije, i da provodimo duge sate u istom položaju. Uz ovaj alat, 7-minute Workout, možete vrlo lako podići nivo aktivnosti na jedan značajniji nivo. Sve što Vam treba je radna stolica, zidna povrišina, i zaista smešnih 7 minuta vremena. Aktivirajte se na radnom mestu, i uživajte u zdravijem životu!

Minimax

Naravno, ostavili smo najslađe za sam kraj. Minimax, alat na čijem stvaranju i usavršavanju smo mi sami proveli mnoge godine. Koristan kako za knjigovođe, tako i za same preduzetnike, Minimax omogućava korisnicima da sve svoje knjigovodstvene obaveze ispunjavaju brzo, i lako. Ne samo to, već možete imati pristup svim podacima koji se nalaze u bazi podataka bilo kada i bilo gde, dokle god imate pristup internetu. Olakšane su Vam i sve zakonske obaveze kada je u pitanju knjigovodstvo, jer Minimax nudi i usluge automatizacije raznih zakonskih procesa. Pretvorite knjigovodstvo u laku aktivnost uz koju svako malo možete popiti kafu, umesto nečeg mučnog što Vam troši vreme i živce!

Nadamo se da ste pronašli barem jedan alat koji će Vam pomoći da poboljšate kvalitet svog poslovanja, pa samim tim i kvalitet svog života. Do sledećeg puta, puno pozdrava!

(Visited 731 times, 1 visits today)