Besplatne aplikacije, kao pomoć u poslovanju

Ne možete kupiti vreme, ali ga možete dobro organizovati! Sugurni smo da je ovo jedna od želja svih preduzetnika, pametnije upravljanje vremenom koje omogućava da vreme postane resurs koji nam ne nedostaje. Danas možemo reći da je tržište bogato besplatnim alatima koji Vam mogu pomoći da kontrolišete vreme i vodite efikasnije poslovanje, a to su aplikacije.
Aplikacije su korisne kada niste u kancelariji
Zašto ne biste iskoristili prednosti savremene tehnologije i češće radili od kuće ili sa nekog daljeg putovanja? Kancelarije u cloud-u i aplikacije za mobilne uređaje mogu pojednostaviti rad i omogućiti Vam da bolje rasporedite vreme, tako da Vam ostane više vremena za hobije, porodicu ili prijatelje. Činjenica je da upotreba tehnologije može pojednostaviti i ubrzati mnoge procese, kao i učiniti Vaš rad mnogo efikasnijim.
Zašto ne biste radili sa bilo kog mesta?
Ako je Vaš posao tog tipa da možete postaviti radne procese da sve funkcioniše u Vašem odsustvu, onda možete priuštiti sebi i duži put pa da ga kombinujete sa poslom . Danas je ovo izvodljivo i jednostavno, a najteže će biti odlučiti se za ovakav rad te pravilno organizovati vreme i komunikaciju. Već svi sada znamo da cloud sistem obezbeđuje pristup podacima bez obzira na lokaciju i vreme. Jedino što Vam je potrebno je internet konekcija.
Šta je sa saradnicima i timom?
Prednost modernih alata je takođe funkcinisanje sa timom. Upotrebom istih možete raditi sa ljudima iz celog sveta, naravno ako vam program to dozvoljava. Pored toga, komunikacija i organizacija Vašeg tima biće neuporedivo efikasnija korišćenjem aplikacija koja razmenjuje informacije u sekundi. S obzirom na brzinu poslovanja, u današnje vreme ovo deluje kao neophodno prilagođavanje.
Savremeni alati koje Vam preporučujemo
Alati za planiranje
Većina ovih alata Vam omogućava da kreirate „to-do“ listu odnosno listu dnevnih ili nedeljnih zadataka, dodelite zadatke saradnicima u grupama ili vršite kontrolu. Predstavljamo Vam aplikacije koju su besplatne i znatno Vam mogu unaprediti poslovanje:
Asana
Wunderlist
Trello
Višenamenski kancelarijski alati
Kako biste bolje organizovali beleške i deljene dokumente, dostupne su aplikacije koje omogućavaju lako praćenje napomena. Ove aplikacije Vam takođe mogu omogućiti saradnju na zajedničkim sadržajima i zajedničkim projektima.
Microsoft One Note
Evernote
Simplenote
Za skeniranje dokumenata
Mnogi dokumenti se mogu izgubiti u pokretu ili vremenom. Kako to ne bi bio slučaj i kod Vas, razmotrite uvođenje aplikacija kao što su ove koje Vam preporučujemo u Vašu svakodnevnicu. Na ovaj način, dokumenta lako sačuvati skeniranjem i čuvanjem u okvriu aplikacije. Korišćenje ovih aplikacija olakšava i čitanje, a ne samo snimanje dokumenata.
Microsoft Office Lens
CamScanner (PDF Creator)
Mobilna aplikakcija za organizaciju poslovanja
Minimax je program zasnovan na Cloud sistemu koji Vam omogućava da kontrolišete svoj posao. Kad god i gde god se nalazite možete da izdate fakture i stalno budete u kontaktu sa Vašim knjigovođom. Istovremeno, mobilna aplikacija pojednostavljuje pristup primljenim računima. Takođe je vrlo korisno skenirati račune (koristeći aplikaciju za skeniranje) i lako ih preneti u Minimax program, a samim tim i na računovodstvo. Na ovaj način, fakture, kao i računovodstveno stanje Vašeg biznisa Vam je uvek dostupno.
Mobilna verzija Minimax Accouting je besplatna i može se naći i na Google Play i iStore-u.
Programi koji vam pomažu da se pobrinete za svoje zdravlje
Da biste bili uspešni u poslu morate biti fizički, mentalno i emocionalno zdravi. U brzom poslovnom ritmu, često zaboravimo da brinemo za sebe, na šta obratimo pažnju tek kada dođemo u problem. I tada se najčešće pitamo kako da nađemo vremena da se bavimo sopstvenim zdravljem. Ovi besplatni programi Vam mogu pomoći da kontrolišete svoje aktivnosti i povodete računa o vašem mentalnom i fizičkom zdravlju:
The worry box
Moods
Simple habit meditation
Zdravje, fitness, pedometer, hujšanje
My fintess pal
Google fit
Automatizacija procesa znači više vremena za Vas
Složićete se, ima smisla pojednostaviti rutinski i ponovljeni rad. Informacije o poslu kompanije takođe mogu biti automatizovane i nema potrebe da se ručno pripremaju i preračunavaju. Dobri sistemi omogućavaju, ubrzaju i pojednostavljuju rad, kako bi ostalo više vremena za druge aktivnosti. Verujemo da pametnim korišćenjem savremenih tehnologija možete smanjiti broj prekovremenih radnji, a naročito povećati vreme koje možete potrošiti na sebe.