MILOŠ MARKOVIĆ: Minimax je siguran saputnik u poslovanju knjigovodstvene agencije

Miloš Marković, diplomirani ekonomista iz Vranja, poslednjih pet godina radi u porodičnoj računovodstvenoj agenciji koja postoji od 2008. godine. Vrlo rano, još po završetku studija i uključivanje u rad agencije, uvideo je koliko kontinuirano praćenje trendova i novih rešenja u oblasti knjigovodstva može da doprinese efikasnijem i jednostavnijem poslovanju. Uvodeći tako u rad agencije nova rešenja među kojima je bio i Minimax, pružanje knjigovodstvenih usluga klijentima postalo je brže i jednostavnije. Pored Vranja, Računovodstvena agencija Marković danas svoje usluge pruža i na području Preševa, Bujanovca i Vladičinog Hana. U najvećoj meri njihovi klijenti su firme koje se bave građevinom, transportom robe, ugostiteljstvom i maloprodajom.

– „Minimax“ smo počeli da koristimo pre pet godina. Naime, kada sam završio fakultet, odlučio sam da uvedem neke novine u radu naše agencije, a prva stavka na toj listi je bila novi knjigovodstveni program. Najpre sam testirao nekoliko programa, ali posle Minimax-a nisam imao dilemu za koji ću da se opredelim. Naravno, sve je bilo praćeno podrškom mojih kolega. Već pri prvom susretu sa Minimaxom, uvideo sam nekoliko važnih prednosti. Ovaj program je u startu mogao da ponudi veliku uštedu vremena, veću fleksibilnost u radu i bolju razmenu dokumentacije sa klijentima. Od tada, sa Minimaxom mogu da odgovorim na zahteve klijenata gde god da se nalazim a to nam, recimo, prethodni program nije omogućavao. Za mene lično je činjenica da se program zasniva na onlajn poslovanju, apsolutno najveća prednost. Osim toga, program je izuzetno pregledan i lak za korišćenje, skoro sva knjiženja su automatizovana, a posebno bih izdvojio odličnu tehničku podršku koja je uvek dostupna i neverovatno brzo odgovara na sva naša pitanja.

Prilagođavanje na rad u Minimax programu trajalo je vrlo kratko.

– Zaposlio sam se u novembru 2017. godine i već na samom početku svu svoju pažnju sam usmerio na učenje i implementaciju Minimax programa. Cilj je bio da već početkom 2018. godine sve naše klijente prebacimo u novi program. Uz veliki trud i zalaganje mojih kolega na kraju smo u tome i uspeli. Danas sve radne zadatke obavljamo brze i efikasnije. U međuvremenu, ja sam indirektno dobio i novo zaduženje, a to je implementacija i obuka vezana za sam program u firmama koje sarađuju sa našom agencijom, a koje su odlučile da svoje poslovanje takođe povere Minimax-u. To dodatno zalaganje za mene ne predstavlja nikakvo opterećenje, s obzirom na benefite koje kasnije naša agencija dobija, jer nam klijenti postaju saradnici u knjiženju dokumentacije.

Dostupnost Minimaxa i u mobilnoj verziji igra veliku ulogu u komunikaciji sa klijentima. Kako i sam kaže, često se dešava da klijenti hitno zatraže izradu nekog računa ili pregled stanja sa određenim partnerima, a zahvaljujući Minimaxu, na takve upite može da im odgovori odmah i gde god da se nalazi u tom trenutku. Na kraju ističe i važnost brze i revnosne, uvek dostupne korisničke podrške.

– Mislim da na našem tržištu ne postoji program koji pruža bolju tehničku podršku svojim korisnicima. Ova pomoć je bila od presudnog značaja da za manje od tri meseca kroz razna pisana i video uputstva sa svojim kolegama u potpunosti ovladamo programom i bez ikakvih problema prebacimo sve klijente u Minimax program. Onima koji se bave knjigovodstvom a još uvek nisu pronašli program kojim su u potpunosti zadovoljni, poručio bih da pre svega probaju demo verziju programa i da pogledaju video snimke koji su na raspolaganju. Siguran sam da će i drugi, baš kao što je to slučaj bio i sa nama, brzo uveriti da ispred sebe imaju najbolji program na tržištu, rešenje koje će im biti siguran saputnik u poslovanju, koje će im uštedeti vreme i dati jednu vrstu slobode jer njihov rad neće biti vezan isključivo za njihovo radno mesto.

 

 

(Visited 509 times, 1 visits today)