Meni Zatvori

Iskustva korisnika

Miloš Milutinović, Knjigovodstveni centar Milutinović

U modernoj eri kada je brzina izvršenja zadataka postala imperativ, kompletan koncept kao i jednostavnost i preglednost poslovnog programa Minimax, omogućavaju nam da u radu ažurno i pravovremeno odgovorimo na sve poslovne zahteve. Kada smo nailazili na određene probleme u radu, profesionalni i ljubazni zaposleni su nam u najkraćem roku izlazili u susret i zajedno sa nama nalazili rešenja. Posebno bih istakao da ovakva dodatna zalaganja ulaze u cenu korišćenja poslovnog paketa.

Miloš Marković, Računovodstvena agencija Marković

Zahvaljujući Minimax-u mogu da odgovorim svim zahtevima mojih klijenata gde god da se nalazim, u zemlji ili inostranstvu. Program je jako dobro osmišljen, tako da mogu lako da ga koriste i starije i mlađe kolege. Velika prednost je to da naši klijenti mogu u svakom trenutku da provere stanje poslovnih promena ukoliko imaju pristup Minimaxu, bez potrebe da svaki put, kad im treba neka kartica, zovu svog knjigovođu. Program olakšava knjiženje poslovnih promena, omogućava da se greške lako isprave.

Sonja Mavrenski, Knjigovodstvo PAN

Sada svojim klijentima mogu da ponudim takvu uslugu kao da im je knjigovođa 24h dnevno u firmi. U prelasku na savremeniji način poslovanja i vođenja agencijskog knjigovodstva, vodila sam se iskustvima drugih korisnika i nisam pogrešila. U radu sa Minimaxom prvi put sam se srela sa besplatnim vebinarima, besplatnom podrškom i principima poslovanja koji se znatno razlikuju od ustaljenih. Bez prikrivenih troškova i bez početnih ulaganja, dobila sam savremen program i kvalitetnu podršku.

Željka Sabo, Knjigovodstvena agencija “Željka Plus”

U knjigovodstvu sam dugo i imam princip od kog ne odustajem - pružiti klijentima kompletnu poslovnu podršku. To se isplatilo ali uz veliki utrošak glavnih resursa, a to su vreme i energija. Više nisam imala kapaciteta za ugovore sa novim klijentima. Stvari su se promenile 2019. kada sam se odlučila za Minimax. Za samo 10 meseci proširila sam posao a da pritom nisam morala da se odreknem svog osnovnog pristupa. Jednostavnost i bezbroj mogućnosti Minimaxa, učinili su da ponovo uživam u svom poslu.

Božidar Zagorac, Agencija za knjigovodstvene usluge "Business Book"

Dva su osnovna razloga zbog čega bih Minimax preporučio svim klijentima i knjigovođama. Program je vrlo praktičan za rad - pored mogućnosti da jednim unosom podatka obavi vezivanje više evidencija, pruža mogućnost za jednostavan obračun plata i obračun drugih prihoda. Povoljna cena pretplate koja nema skrivene troškove, mogućnost onlajn pristupa i korisnika i knjigovođe - ne nosimo više međusobno papirologiju, komunikacija telefonom je svedena na minimum a ipak smo stalno usklađeni i povezani.

Milka Varadinac, Administrativni poslovi Milka Zrenjanin

Ono što nama puno olakšava posao jesu obračuni plata u Minimax-u koji su savršeni, pregledni i tačni. Minimax daje mogućnost da se komunicira sa klijentima online, da se kompletna dokumentacija elektronski prosleđuje i od klijenta i ka klijentu, brzo tačno i dnevno ažurno. Od kad koristim Minimax preporučujem ga svim kolegama i preduzećima sa kojima sarađujem. Najvažnije od svega je pristup podrške i jednako uvažavanje svih korisnika, bez obzira koje veličine i opsega ste kao njihov klijent.

Igor Vorgić, Ultraplanet d.o.o.

Minimax koristimo za ulaz repromaterijala, kreiranje radnih naloga, fakturisanje, proveru statusa ulaznih faktura, dospelih obaveza ali i za evidenciju službenih putovanja. U svakom trenutku, sa bilo koje lokacije, sada svaki podatak mogu da pronađem bez pomoći knjigovođe. Rešenje je uvek 100% ažurno i u skladu sa zakonskim propisima i poslovnim trendovima. Što se tiče podrške, dovoljno je da u samom programu pošaljem zahtev i nemam dilemu da ću za sat-dva najkasnije imati odgovor.