Probajte besplatno, bez obaveze
Jednostavna registracija u Minimax demo verziju, 30 dana korišćenja bez obaveze.
Isprobajte i uverite se u brojne mogućnosti programa.
Minimax, najomiljeniji onlajn poslovni program za vođenje vašeg poslovanja.
Počinjete odmah, bez instalacije i dodatne opreme. Minimax mnoge zadatke obavlja sam.
Pratite poslovanje, sami izdajte račune i putne naloge... u kancelariji i van nje.
Vaša dokumenta su odmah kod knjigovođe a vi imate uvid u kompletno poslovanje.
Nema skrivenih troškova. Pouzdana korisnička podrška, brojna pisana i video uputstva.
U Minimax-u možete sami izdavati i primati račune (bez dodatne papirologije), pisati putne naloge, upravljati zalihama i još mnogo toga.
Sve navedeno jednostavno možete prepustiti knjigovođi i samo pratiti rashode, prihode i plaćene i neplaćene račune.
Bilo da ste DOO, preduzetnici, udruženja, humanitarne organizacije, zemljoradničke zadruge, knjigovodstvene agencije... svi bez obzira na vrstu delatnosti. Odabirom paketa definišete u kom obimu radite u programu. A Vaši zaposleni? Vi im određujete nivoe pristupa i mogućnosti rada.
Jednostavna registracija u Minimax demo verziju, 30 dana korišćenja bez obaveze.
Isprobajte i uverite se u brojne mogućnosti programa.
Nema poslovanja bez računa, ali nekada izdavanje računa oduzima previše vremena. U Minimaxu vrlo lako izdajete sve vrste računa: eRačune koje šaljete preko SEF-a, fiskalizovane račune za webshopove putem osnovnog ESIR-a i račune koje direktno iz programa šaljete mailom ili štampate.
Svoju prvu fakturu napravite u samo par minuta a kasnije, fakture koje se ponavljaju izdajte samo jednim klikom.
Dobavljači mogu besplatno slati fakture, otpremnice i druga dokumenta direktno u Minimax-ovo Poštansko sanduče. Ili ih možete sami slikati ili skenirati te preneti.
Svi dokumenti, uključujući bankovne izvode, u istom trenutku su i kod vašeg knjigovođe.
Po zakonu preduzeće je odgovorno za čuvanje različitih dokumenata po tačno definisanim rokovima. Minimax nudi opciju arhiviranja podataka iz prethodnih godina.
Dobijene podatke potom možete sačuvati na svom računaru.
Minimax koristimo za ulaz repromaterijala, knjiženje faktura repromaterijala, kreiranje radnih naloga, fakturisanje, proveru statusa ulaznih faktura, dospelih obaveza, analitičkih kartica, ali i za evidenciju službenih putovanja. Svi podaci su centralizovani i ažurni. U svakom trenutku, sa bilo koje lokacije, svaki podatak mogu da pronađem i više ne moram da tražim informacije iz knjigovodstva. Sviđa mi se činjenica da je ovo rešenje uvek 100% ažurno i u skladu sa zakonskim propisima i poslovnim trendovima. Što se tiče podrške, dovoljno je da u samom programu pošaljem zahtev i nemam dilemu da ću za sat-dva najkasnije imati pismeni odgovor i uputstvo kako da dođem do toga što mi je potrebno.
Igor Vorgić, Ultraplanet d.o.o.
Paket za predračune, račune i eFakture.
Paket za vođenje osnovnog poslovanja.
Paket za naprednije vođenje poslovanja.
Paket za vođenje poslovanja sa zalihama.
Za dodatne informacije ili pomoć pri registraciji pozovite nas
na broj 021/63-100-64 (radnim danima 8-16h) ili ispunite obrazac.