Meni Zatvori

Integracija Minimax i Sky POS programa

  • 23.04.2024.

Ostvarite uštedu vremena, novca i pojednostavite poslovanje integracijom Minimax i Sky POS programa

Primarni cilj svake integracije dva programa je da budu podešeni tako da automatski razmenjuju podatke, čime se eliminiše ručni prenos podataka. Na taj način se količina svakodnevnih obaveza značajno smanjuje a poslovni procesi se višestruko ubrzavaju. Svaka integracija donosi i niz drugih benefita koje ćemo predstaviti kroz praktičan primer integracije MINIMAX i Sky POS programa.

Zašto integrisati MINIMAX I SKY POS u jednu celinu?

Kako ćete povećati efikasnost svog poslovanja ako integrišete poslovno-knjigovodstveni program MINIMAX i jedan od najzastupljenijih POS softvera Sky POS u jedinstvenu informatičku celinu?

Vrlo jednostavno - softveri će preuzeti na sebe veliki broj administrativnih obaveza i time vam obezbediti ono što je danas najskuplje: slobodno vreme koje možete da iskoristite kako želite.

Jednostavno gledano, nema više potrebe za bilo kakvim ručnim prenosom podataka između POS i knjigovodstvenog programa. Ovom automatizacijom pojednostavljujete poslovanje kako iz ugla preduzetnika tako i iz ugla knjigovođa. Ručni prenos podataka, traženje grešaka, korekcije - zauvek odlaze u prošlost.

Bez obzira koji vaš biznis model – maloprodaja, ugostiteljstvo, pekare… integracija MINIMAX i Sky POS softvera predstavlja izuzetno rešenje. Razmena podataka odvija se automatizovano i po unapred određenim pravilima. Podaci su uvek ažurni i dostupni u svakom trenutku na mobilnom, tabletu ili nekom trećem uređaju.

Korisniku - vlasniku biznisa ili knjigovođi, na raspolaganju su kvalitetni i detaljni izveštaji o svim aspektima poslovanja, i to u realnom vremenu.

 

Zašto je integracija Minimax i SkyPOS-a dobro poslovno rešenje?

MINIMAX je poslovno knjigovodstveni program na cloudu, namenjen knjigovođama i preduzetnicima. Preko 50.000 knjigovođa i preduzetnika Minimaxa uvidelo je njegove najveće prednosti: brz, intuitivan, automatizovan program za kompletno vođenje poslovanja. Ne zahteva instalaciju, dodatnu opremu ni angažovanje programera - pristupa mu se sa bilo kog uređaja, 24/7, jednostavnom registracijom na pristupnoj platformi. Na raspolaganju je brza i efikasna korisnička podrška koja na zahteve korisnika odgovara u rekordnom roku – 5 do 10 minuta nakon što se pošalje upit.

Sky POS je jedinstven sistem za vođenje i upravljanje maloprodajnim, ugostiteljskim, pekarskim i drugim objektima. Uspešno je preko deset godina na domaćem tržištu, ali i u regionu. Karakterišu ga jednostavnost u radu, pouzdanost i brzina obavljanja transakcija. Od konkurencije ga dodatno izdvaja čitav niz naprednih funkcionalnosti koji su u praksi potvrdile da su veoma korisne i efikasne.
Tehnička podrška je dostupna 24/7, osigurana je i pomoć prilikom nabavke neophodne POS opreme za rad objekta.

 

Integracija Minimax i Sky POS - benefiti za knjigovođe

Nije tajna da su do skora knjigovođe izbegavale maloprodajne objekte, pekare, restorane… kao klijente, zbog potrebe vođenje njihovog poslovanja svakodnevno zahteva dosta angažovanosti. Ovom integracijom, to se jednostavno prevazilazi – Minimax koristite kao knjigovodstveni softver, a Sky POS kao softver za naplatu roba i usluga.

 

Olakšanje za biznis korisnike

Svaki iskusni menadžer je više nego da je automatizacija poslovnih procesa najdirektnije sredstvo ka postizanju dva cilja: rasterećenju poslovanja i uštedi vremena i novca. Integracijom Minimaxa i Sky POS-a ovo je sada ostvarivo.

 

Modaliteti integracije MINIMAX i Sky POS softvera - koji je pravi za vas?

 Postoje različiti modaliteti integracije ova dva programa. Adekvatan modalitet birate u skladu sa Vašim poslovnim potrebama.

 

  1. Robno knjigovodstvo se vodi u Minimax-u a blagajna u Sky POS-u

Sve oko robnog poslovanja se izvršava u Minimax-u. Korisnik pokreće modul Zaliha, tamo otvara maloprodajna skladišta (količinsko vođenje zaliha) i po potrebi analitike za skladišta. U Minimax se unosi sve u vezi sa prometom vezanim za maloprodaju: kalkulacije, nivelacije koje automatski menjaju cene i u cenovniku, inventar i prenose između skladišta. Sky POS blagajna služi za izdavanje računa u maloprodajnim objektima sa svim POS i ESIR funkcionalnostima. Integracijom ova dva softvera obezbeđujemo da se šifarnici artikala i cena sinhronizuju iz Minimaxa u Sky POS, a da se na kraju dana uradi prenos podataka iz Sky Pos-a i da se u Minimax šalje dnevni izveštaj i razduživanje zaliha.

 

  1. Robno knjigovodstvo se vodi u Minimax-u (protočna maloprodaja), a blagajna u Sky POS-u

Ova opcija je primerena biznis modelu koji podrazumeva da je maloprodajno skladište uvek na nuli, a sva roba se nalazi na veleprodaji. To znači da se internim prenosom svi artikli koje prodajemo prenose direktno iz skladišta veleprodaje u maloprodajno skladište i odmah se razdužuju. Sky POS blagajna služi za izdavanje računa u maloprodajnim objektima sa svim POS i ESIR funkcionalnostima. Integracijom dva softvera obezbeđujemo da se sinhronizuju šifarnici artikala i cena iz Minimax programa u Sky POS, a da se na kraju dana uradi prenos podataka iz Sky Pos-a i da se u Minimax šalje dnevni izveštaj i razduživanje zaliha.

 

  1. Robno knjigovodstvo se vodi u Minimax-u (proizvodnja u maloprodaji), a blagajna u Sky POS-u

Opcija je prevashodno namenjena proizvodnji u maloprodaji (pekare, ugostitelji, maloprodaje bez zalihe proizvoda – brza hrana). Kompletno robno poslovanje je u Minimax-u. Na osnovu izvršene prodaje, automatski se kreiraju dokumenti za proizvodnju gotovih proizvoda i prenos gotovih proizvoda na maloprodajno skladište. U Minimax-u se kreiraju sastavnice artikala i na osnovu njih se razdužuje materijal potreban za proizvodnju proizvoda. Sky POS blagajna služi za izdavanje računa u ugostiteljskim objektima. Uz to su omogućene sve neophodne funkcionalnosti poput: rad sa grafičkim i brzim stolovima, izdavanje naredbi za kuhinju i šank sa svim POS i ESIR naprednim funkcionalnostima.

 

  1. Robno knjigovodstvo se vodi u Sky POS-u, finansijsko knjiženje u Minimax-u

Namenjen modelu saradnje u kom je knjigovođa direktno zadužen za kompletno finansijsko knjigovodstvo. Kompletno robno poslovanje je u Sky POS programu. U Minimaxu se za ovaj prenos koristi Nepovezana maloprodaja. U Poštansko sanduče u Minimaxu stiže kalkulacija za robu i korisnik je može priložiti uz primljen račun. Podaci o prodaji stižu kroz dnevni izveštaj. Nivelacije, inventar, otpis u Minimax stižu kao nalog za knjiženje u nacrtu koji knjigovođa može potvrditi, iz nalog u sandučetu se dobija i dokument na osnovu kog je nastalo knjiženje.

 

  1. Robno knjigovodstvo se vodi u u Sky POS-u, vrednosno knjiženje u Minimax-u

Primenjuje se u situacijama kada se u Minimaxu vodi vrednosna maloprodaja. Zalihe se vode vrednosno u Minimaxu, a Sky Pos je blagajna. Kalkulacije, nivelacije, prenose, inventar se unose u Minimaxu ali samo vrednosno. U Minimax se, nakon prenosa podataka, na kraju dana, šalju finansijske vrednosti – u dnevnom izveštaju i samom razduživanju zaliha.

 

 Integracijom dva softvera ostvarujete budite u korak sa konkurencijom i vremenom. Sva podešavanja kroz Minimax program objašnjena su ovde

           

Sve ovo jasno upućuje na zaključak da integracija Minimax i Sky POS programa predstavlja sledeći logičan iskorak u smeru daljeg unapređenja Vašeg poslovanja. Vaš posao će učiniti lakšim i efikasnijim i stvoriti preduslove da spremno dočekate sve promene koje donosi budućnost u smeru dalje digitalizacije i optimizacije poslovanja. 

Sličan sadržaj

Besplatni priručnici, snimci, webinari i blogovi o poslovnim i zakonskim novinama koje pripremaju stručnjaci iz različitih oblasti.