Meni Zatvori

Evidencija radnog vremena

Vreme je dragoceno. Dopustite da Minimax umesto vas evidentira prisutnost zaposlenih i da prenosi podatake u obračun zarada.

Pristup evidenciji kroz mobilnu aplikaciju

Pristup evidenciji kroz mobilnu aplikaciju

U mobilnoj aplikaciji zaposleni ima pregled radnih sati. Možete mu poslati i izveštaj.

Prenos sati u obračun zarade

Prenos sati u obračun zarade

Po završenom uređivanju program automatski prenosi podatke u obračun zarada.

Kako administrator vodi računa o evidenciji radnog vremena?

Minimax vam omogućava:

•    vođenje evidencije radnog vremena (dolazak zaposlenih, određivanje rasporeda...)
•    ručni unos ili uređivanje dolazaka, odlazaka i odsustava.

Zaposleni sami unose sate u jednostavnu mobilnu aplikaciju. Podaci se zatim prenose u program, gde ih administrator po potrebi uređuje.

Minimax vam omogućava:

•    vođenje evidencije radnog vremena (dolazak zaposlenih, određivanje rasporeda...)
•    ručni unos ili uređivanje dolazaka, odlazaka i odsustava.

Zaposleni sami unose sate u jednostavnu mobilnu aplikaciju. Podaci se zatim prenose u program, gde ih administrator po potrebi uređuje.

Kako zaposleni upravlja svojim radnim vremenom?

U jednostavnoj mobilnoj aplikaciji mojINFO zaposleni mogu da:

•    evidentiraju svoje dolaske, odlaske i odsustva,
•    uređuju prethodne unose i
•    imaju pristup evidenciji radnog vremena u bilo kom trenutku.

Bez korišćenja kartice i bez fizičkog „čekiranja“

U jednostavnoj mobilnoj aplikaciji mojINFO zaposleni mogu da:

•    evidentiraju svoje dolaske, odlaske i odsustva,
•    uređuju prethodne unose i
•    imaju pristup evidenciji radnog vremena u bilo kom trenutku.

Bez korišćenja kartice i bez fizičkog „čekiranja“

Prenos sati na platni spisak u nekoliko klikova

Jednostavno prenesite evidenciju o prisustvu na platni spisak. Istovremeno, Minimax obračunava sve naknade za topli obrok i prevoz, noćni rad, rad tokom vikenda i praznika... uzima u obzir i bolovanja i druga odsustva.

Evidenciju o korišćenju radnog vremena možete poslati zaposlenima u bilo kom trenutku ili oni sami mogu da pristupe ovim podacima u mobilnoj aplikaciji.

Jednostavno prenesite evidenciju o prisustvu na platni spisak. Istovremeno, Minimax obračunava sve naknade za topli obrok i prevoz, noćni rad, rad tokom vikenda i praznika... uzima u obzir i bolovanja i druga odsustva.

Evidenciju o korišćenju radnog vremena možete poslati zaposlenima u bilo kom trenutku ili oni sami mogu da pristupe ovim podacima u mobilnoj aplikaciji.

Evidencija radnog vremena - poseban modul

Za tačno, transparentno i jednostavno evidentiranje dolazaka, odlazaka, odsutnosti te mogućnost pregleda i štampe za radnike imate evidenciju radnog vremena. Iskoristite priliku, do 30.06.2025. godine ovaj modul je BESPLATAN.

Evidencija radnog vremena

10 € mesečno (do 5 radnika)

+ 1 EUR za svakog dodatnog zaposlenog

Kao poseban modul ili u kombinaciji s drugom licencom

Evidencija radnog vremena može se koristiti samostalno ili u kombinaciji s nekom drugom, postojećom licencom.

Povezane funkcije

Plate

Minimax omogućava obračun zarade zaposlenih u samo dva koraka, a zaključivanjem obračuna dobijamo mnoštvo korisnih dokumenata.

Izlazni računi

Minimax poslovni program omogućava da pripremite: ponude, klasične račune za slanje mejlom, eRačune, fiskalizovane račune za online prodaju, avansne račune i knjižna odobrenja. 

 

Dodatni sadržaj na temu evidencije radnog vremena

Zanima vas više?

Za dodatne informacije ili pomoć pri registraciji pozovite nas na broj 021/63-100-64 (radnim danima 8-16h) ili ispunite obrazac.