Minimax omogućava obračun zarade zaposlenih u samo dva koraka, a zaključivanjem obračuna dobijamo mnoštvo korisnih dokumenata.
Minimax vam omogućava da lako upravljate obračunom plata putem jednostavnog menija. Sve je intuitivno i brzo dostupno.
Sve promene su jednostavne za unos i primenu. Bez obzira na specifične zahteve vašeg poslovanja, modul omogućava sve, od mesečnog fonda sati i sati praznika do dodataka za minuli rad i obračuna obustava.
Minimax automatski predlaže obračun za sve zaposlene na osnovu prethodnih obračuna i unetih podataka. Ovo osigurava da je svaki obračun precizan, bez rizika od grešaka.
Minimax omogućava lako zaključivanje obračuna i generisanje kompletne dokumentacije potrebne za poresku upravu, uključujući XML dokumenta, pdf platne liste, knjiženja, platne naloge.
Omogućemno je brzo i jednostavno slanje platnih lista i obračunskih lista putem e-maila, sa mogućnošću prilagođavanja datuma slanja i sadržaja.