Meni Zatvori

Plate

Minimax omogućava obračun zarade zaposlenih u samo dva koraka, a zaključivanjem obračuna dobijamo mnoštvo korisnih dokumenata.

U samo dva koraka obračunajte zarade za zaposlene. Naša platforma vam omogućava da lako upravljate obračunom plata putem jednostavnog menija. Bilo da unosite nove podatke ili prilagođavate postojeće, sve je intuitivno i brzo dostupno.

Bez obzira na specifične zahteve vašeg poslovanja, modul plata omogućava detaljna podešavanja koja uključuju sve od mesečnog fonda sati i sati praznika do dodataka za minuli rad i obračuna obustava. Sve promene su jednostavne za unos i primenu.

Minimax automatski predlaže obračun za sve zaposlene na osnovu prethodnih obračuna i unetih podataka. Ovo osigurava da je svaki obračun precizan, bez rizika od grešaka.

 

Napredne funkcionalnosti:

  • Automatski obračun dodatka za minuli rad, sa mogućnošću prilagođavanja po potrebi.
  • Precizno računanje troškova prevoza i toplog obroka.
  • Fleksibilna podešavanja za isplatu regresa, dodataka za rad noću, smenski rad, i prekovremeni rad.
  • Uvoz podataka iz excela
  • Obračun subvencija

Nakon unosa svih podataka, Minimax omogućava lako zaključivanje obračuna i generisanje kompletne dokumentacije potrebne za poresku upravu, uključujući XML dokumenta, pdf platne liste, knjiženja, platne naloge.

Omogućemno je brzo i jednostavno slanje platnih lista i obračunskih lista putem e-maila, sa mogućnošću prilagođavanja datuma slanja i sadržaja.

 

Prednosti za korisnike:

  • Ušteda vremena i resursa
  • Preciznost i pouzdanost obračuna
  • Smanjenje administrativnog opterećenja
  • Povećanje efikasnosti poslovanja

 

 

Pogledajte video u kom je objašnjeno
kako izgleda obračun zarade u programu Minimax.

Pogledajte video u kom je objašnjeno
kako izgleda obračun zarade u programu Minimax.