Probajte besplatno, bez obaveze
Uverite se u prednosti koje Minimax može da donese vama i vašoj kompaniji.
Brza onlajn registracija bez obaveze.
Minimax automatski prati usluge koje pružate svojim strankama i beleži ko ih je od zaposlenih izvršio. Time dobijate korisne informacije za formiranje cenovnika svojih usluga kao i osnovu za nagrađivanje zaposlenih.
Uvid knjiženja, obračuna i dokumenata koje ste uradili za svakog klijenta.
Imate uvid u finansijski doprinos zaposlenih te izveštaj o vrstama i broju knjiženja.
Na jednom mestu u samo nekoliko klikova napravite mesečne račune za sve klijente.
Minimax omogućava sve načine obračuna. Odlučite se za određeni način obračuna konkretnom klijentu i program će automatski pripremati mesečne račune. Po želji možete dodati i dodatne usluge, poput savetovatnja, izrade ugovora i slično.
Uverite se u prednosti koje Minimax može da donese vama i vašoj kompaniji.
Brza onlajn registracija bez obaveze.
Svima je drago kada klijentima rastu prihodi, broj zaposlenih ili se proširuju na inostrana tržišta. Ali u skladu sa tim povećava se i vaš obim posla. U Minimaxu lako pratite sve informacije koje mogu biti osnov za korekciju cene usluga.
Ako želite da klijent vidi pravu vrednost vaših usluga ili količinu obavljenog posla, možete ih prikazati na samom računu. Jednim klikom.
Ključ uspeha je motivacija. Zaposleni su produktivniji kada su nagrađeni za dobro obavljen posao.
Minimax je jedini knjigovodstveni program koji u trenu priprema spisak zadataka pa i očekivane prihode pojedinih aktivnosti. To lako može biti osnova za stimulaciju.
U Minimaxu dobijate besplatan alat za razmenu svih dokumenata između preduzetnika i knjigovođe.
U obračun PDVa se automatski slivaju svi podaci naloga za knjiženje koji nastaju kada se uneti dokumenti i obračuni potvrde u Minimaxu.
Minimax omogućava obračun zarade zaposlenih u samo dva koraka, a zaključivanjem obračuna dobijamo mnoštvo korisnih dokumenata.