
Na današnjem kompetitivnom tržištu koje se razvija neverovatnom brzinom, izuzetno je važno ispratiti sve promene i aktuelnosti kako biste uvek bili korak ispred svoje konkurencije.
Na današnjem kompetitivnom tržištu koje se razvija neverovatnom brzinom, izuzetno je važno ispratiti sve promene i aktuelnosti kako biste uvek bili korak ispred svoje konkurencije.
Prva pomisao na razvoj i uspeh jednog biznisa jeste privlačanje što većeg broja novih klijenata. Međutim, činjenica je da, koliko god da su oni bitni za posao, kontinuiranom uspehu i rastu poslovanja najviše doprinose dugogodišnji klijenti, a pitanje kako zadržati klijente je jedno od najvažnijih o kome treba da mislite već u prvoj godini poslovanja.
Narodna Skupština Republike Srbije usvojila je 24. januara 2020. godine Zakon o arhivskoj građi i arhivskoj delatnosti kojim se uređuje sistem zaštite arhivske građe i dokumentarnog materijala bez obzira na oblik u kome oni nastaju.
Ono što svakog preduzetnika očekuje na kraju jedne poslovne godine jeste inventar, odnosno godišnji popis imovine.
Kraj godine je pred nama što za svako preduzeće znači podvlačenje crte i analizu svega postignutog u poslovnoj godini koju ostavljamo iza sebe.
Svakom knjigovođi je u interesu da njegovi klijenti pre svega budu zadovoljni i da imaju dostupnu najbolju moguću uslugu. Kako bi saradnja tekla bez ikakvih problema i kako bi svi učesnici bili zadovoljni, često se kao rešenje nameće upotreba poslovnog softvera koji na mnogo načina olakšava poslovanje, ali i samu komunikaciju između knjigovođe i njegovih klijenata.
Krajem 2019. godine u izmeni Zakona o rokovima izmirenja novčanih obaveza u komercijalnim transakcijama uvedene su odredbe koje predviđaju registrovanje i dostavljanje elektronskih faktura u Centralnom registru faktura.
Novi Zakona o računovodstvu stupio je na snagu 1.1.2020. godine, kada je i predodređeno da će u narednih šest meseci biti doneti i određeni podzakonski akti čija se primena očekuje od početka 2021. godine.
Sezona godišnjih odmora ove godine je, s obzirom na trenutnu epidemiološku situaciju izazvanu virusom Covid – 19, prošla znatno drugačije od dosadašnjih.
Poslednjih dana veliki odjek u javnosti imala je vest da je Poreska uprava izdala saopštenje kojim poziva sve frilensere da podnesu poreske prijave na prilive iz inostranstva i da to učine samostalno pre otpočinjanja poreske kontrole.
Kada se govori o proširenju biznisa i zapošljavanju novih saradnika jedna od stavki koja najčešće dovodi do odluke da li će do potpisivanja ugovora doći je upravo visina plate zaposlenog.
Opstati kao preduzetnik na izuzetno kompetitivnom tržištu, pogotovo u vreme pandemije, jedan je od izazova na koje zaista nije lako odgovoriti. U tako neizvesnim trenucima, kada je nemoguće tačno proceniti na koji način će se dalje kretati tržište, zapošljavanje novih radnika deluje kao rizičan korak.
Stvaranje novog biznisa je zahtevan proces koji zahteva puno strpljenja i upornosti, ali i veliku želju za napredovanjem. Svako veliko preduzeće nastalo je od jedne ideje, jednog preduzetnika i ljudi koji su bili spremni da na toj ideji rade.
Savremeni tempo života gotovo sa sigurnošću nosi sa sobom i stres kao posledicu, a ukoliko se bavite računovodstvom onda je stres maltene neizbežna stavka u vašem životu.
Tamo gde stres postane svakodnevnica, neproduktivnost postaje rezultat. A to je ono što niko ne želi. Glavni zadatak menadžmenta jeste upravljanje organizacionim sistemom preduzeća.
Svi smo bili svedoci aktuelnog trenutka i paničnog skoka internet trgovine tokom pandemije COVID-19 i vanrednog stanja u našoj zemlji. Ko god je bio u prilici i uspeo da se organizuje, omogućio je svojim kupcima kupovinu putem postojećeg ili brzo kreiranog novog webshop-a.
Smatra se da je preduzetništvo ključ ekonomskog razvoja, kao i da mala i srednja preduzeća donose najveći broj radnih mesta. Zato se u preduzetništva ulažu sredstva, znanje i energija, a posebno su važni izvori finansiranja kao vid podrške.
Iznenadno vanredno stanje, uvedeno zbog pandemije virusa COVID19 zateklo nas je sve i izazvalo neizvesnost, nesigurnost pa i strah.
Komunikacija je esencijalna za uspešno poslovanje, a u najnovijem blogu smo naveli i prodiskutovali neke on najvažnijih razloga za negovanje komunikacionih veština.
Svima je dobro poznato da je stres jedan od glavnim uzročnika mnogih tegoba savremenog čoveka. A koliko utiče na nas privatno i poslovno – pročitajte klikom na link.