Kada je vreme za promene i prelazak na knjigovodstveni program

Svaka osoba koja ima sopstveni biznis svesna je toga koliko se on od osnivanja pa na dalje razvija i kroz kakve je sve promene neophodno proći kako uspeh ne bi izostao. Sa porastom poslovanja, neizbežno se menjaju i načini rada kao i obaveze koje posao i svakodnevnica nameću.

Advokati i izvršitelji u poslovanju

Kada je u pitanju plaćanje poreza i vođenje knjigovodstvenih knjiga, stiče se utisak da su advokati i izvršitelji uvek u naizgled povlašćenoj poziciji. Ono što najčešće dovodi u zabunu je što se njima srodne delatnosti, poput poreskih savetnika, knjigovođa i revizora, tretiraju drugačije i nemaju iste pogodnosti kakve imaju advokati i izvršitelji.

Fleksibilnost u radu kompanije

Nijedna poslovna godina do sada nije nam bolje od prethodne pokazala koliko je bitna naša sposobnost da se prilagodimo tržištu. Epidemiološka situacija izazvana virusom Covid19 prouzrokovala je brojne poteškoće u poslovanju i nažalost dovela veliki broj ljudi do potpunog kraha u poslovnom svetu

Boje u kancelariji

Iako na prvi pogled može delovati kao da boja vaših zidova u kancelariji nema neku veliku važnost, ona zapravo može u velikoj meri uticati na raspoloženje zaposlenih, ali i na njihovu produktivnost.

Potraživanja od kupca, kako ih naplatiti?

Naplaćivanje potraživanja od kupaca postao je jedan od najčešćih izazova u savremenom poslovanju koji se javlja gotovo svakodnevno i koji zadaje muke većini preduzetnika, ali i njihovim zaposlenima.

Koliko vredi vaš zaposleni

Jedna od najznačajnih stavki za svakog preduzetnika, pogotovo kada je tek u procesu osnivanja sopstvenog biznisa, jeste dobar odabir zaposlenih sa kojima će moći da napreduje.

Paušalci i obaveze prema državi

U poslednje vreme svedoci smo toga da se sve veći broj ljudi u našoj zemlji opredeljuje za paušalni način oporezivanja. Kada se uzme u obzir da je u proteklom periodu nova primena starog Zakona koja se odnosi na plaćanje poreza za frilensere probudila veliku pažnju javnosti i izazvala oprečne reakcije, jasno je otkuda ovaj porast paušalaca.

Sistem elektronskih faktura

Zakon o elektronskom fakturisanju najavljivao se već duže vreme i samim tim, izazvao brojne spekulacije i iščekivanja kod svih onih koji se bave knjigovodstvom. Već po samim najavama bilo je jasno da će ovaj Zakon doneti brojne promene i da će biti neophodno izvesno prilagođavanje na novi sistem svima onima koji se bave ovom oblašću.

Kako preživeti prvu godinu poslovanja

Pokretanje sopstvenog biznisa nikada nije lak korak i sasvim sigurno nije odluka koja se lako donosi, dok u vreme pandemije virusa Covid 19 predstavlja zaista izazov sa kojim nije baš svako spreman da se suoči.

Ponude, predračuna i avansnog računa

Razlike između ponude i predračuna često su nejasne velikom broju ljudi, pa se neretko dolazi u nedoumicu šta bi od to dvoje trebalo poslati, a da se ne napravi nikakva greška pri sklapanju poslovnje saradnje.

Utvrđivanje mesta prometa u uslugama transporta

Kada su u pitanju usluge transporta i način njihovog oporezivanja vrlo često nailazimo na mnoge neduomice, jer postoji veliki broj različitih situacija sa kojima se susrećemo u praksi i koje zahtevaju jedinstven pristup i poreski tretman.

Finansijski ili operativni lizing

Kada govorimo o lizingu upotrebljavamo termin koji se veoma često koristi u svakodnevom govoru i životu, ali tek kada dođe do njegove primene pokaže se koliko je detalja zapravo ljudima nejasno kada je ovaj koncept u pitanju.

Poslovni odnosi opstaju kad ima poverenja

Jedan od najvećih faktora koji utiče na stepen uspešnosti biznisa je ništa drugo nego poverenje, kako sa klijentima, tako i na internom nivou sa samim zaposlenima.

Pet načina da knjigovođa izgradi bolje digitalne odnose

Tehnološki napredak i digitalizacija doneli su neizbežne promene u naše svakodnevno funkcionisanje, pa samim tim i u način poslovanja.

Usavršavanje i edukacija zaposlenih Minimax

Na današnjem kompetitivnom tržištu koje se razvija neverovatnom brzinom, izuzetno je važno ispratiti sve promene i aktuelnosti kako biste uvek bili korak ispred svoje konkurencije.

5 saveta kako da zadržite klijente - Minimax

Prva pomisao na razvoj i uspeh jednog biznisa jeste privlačanje što većeg broja novih klijenata. Međutim, činjenica je da, koliko god da su oni bitni za posao, kontinuiranom uspehu i rastu poslovanja najviše doprinose dugogodišnji klijenti, a pitanje kako zadržati klijente je jedno od najvažnijih o kome treba da mislite već u prvoj godini poslovanja.

Zakon o arhivskoj građi i arhivskoj delatnosti

Narodna Skupština Republike Srbije usvojila je 24. januara 2020. godine Zakon o arhivskoj građi i arhivskoj delatnosti kojim se uređuje sistem zaštite arhivske građe i dokumentarnog materijala bez obzira na oblik u kome oni nastaju.

inventar - Minimax

Ono što svakog preduzetnika očekuje na kraju jedne poslovne godine jeste inventar, odnosno godišnji popis imovine.

Poreski tretman 13. plate i zašto je ona bitna za poslovanje

Kraj godine je pred nama što za svako preduzeće znači podvlačenje crte i analizu svega postignutog u poslovnoj godini koju ostavljamo iza sebe.

kako prepoznati da vasem klijentu treba poslovni softver minimax

Svakom knjigovođi je u interesu da njegovi klijenti pre svega budu zadovoljni i da imaju dostupnu najbolju moguću uslugu. Kako bi saradnja tekla bez ikakvih problema i kako bi svi učesnici bili zadovoljni, često se kao rešenje nameće upotreba poslovnog softvera koji na mnogo načina olakšava poslovanje, ali i samu komunikaciju između knjigovođe i njegovih klijenata.