Primena novih odredbi Zakona o računovodstvu

Novi Zakona o računovodstvu stupio je na snagu 1.1.2020. godine, kada je i predodređeno da će u narednih šest meseci biti doneti i određeni podzakonski akti čija se primena očekuje od početka 2021. godine.

Regres

Sezona godišnjih odmora ove godine je, s obzirom na trenutnu epidemiološku situaciju izazvanu virusom Covid – 19, prošla znatno drugačije od dosadašnjih.

Porez za frilensere - Minimax

Poslednjih dana veliki odjek u javnosti imala je vest da je Poreska uprava izdala saopštenje kojim poziva sve frilensere da podnesu poreske prijave na prilive iz inostranstva i da to učine samostalno pre otpočinjanja poreske kontrole.

Razlika izmedju bruto i neto plate - Minimax

Kada se govori o proširenju biznisa i zapošljavanju novih saradnika jedna od stavki koja najčešće dovodi do odluke da li će do potpisivanja ugovora doći je upravo visina plate zaposlenog.

Pomoć preduzetnicima

Opstati kao preduzetnik na izuzetno kompetitivnom tržištu, pogotovo u vreme pandemije, jedan je od izazova na koje zaista nije lako odgovoriti. U tako neizvesnim trenucima, kada je nemoguće tačno proceniti na koji način će se dalje kretati tržište, zapošljavanje novih radnika deluje kao rizičan korak.

Od preduzetnika do preduzeca - Minimax

Stvaranje novog biznisa je zahtevan proces koji zahteva puno strpljenja i upornosti, ali i veliku želju za napredovanjem. Svako veliko preduzeće nastalo je od jedne ideje, jednog preduzetnika i ljudi koji su bili spremni da na toj ideji rade.

poreska revizija

Savremeni tempo života gotovo sa sigurnošću nosi sa sobom i stres kao posledicu, a ukoliko se bavite računovodstvom onda je stres maltene neizbežna stavka u vašem životu.

Tim bez stresa - Odgovornost menadžmenta

Tamo gde stres postane svakodnevnica, neproduktivnost postaje rezultat. A to je ono što niko ne želi. Glavni zadatak menadžmenta jeste upravljanje organizacionim sistemom preduzeća.

Da li je pravi trenutak da uložite u WEBSHOP?

Svi smo bili svedoci aktuelnog trenutka i paničnog skoka internet trgovine tokom pandemije COVID-19 i vanrednog stanja u našoj zemlji. Ko god je bio u prilici i uspeo da se organizuje, omogućio je svojim kupcima kupovinu putem postojećeg ili brzo kreiranog novog webshop-a.

Izvori finansiranja za preduzetnike

Smatra se da je preduzetništvo ključ ekonomskog razvoja, kao i da mala i srednja preduzeća donose najveći broj radnih mesta. Zato se u preduzetništva ulažu sredstva, znanje i energija, a posebno su važni izvori finansiranja kao vid podrške.

rad od kuće - Žena i muškarac rade od kuće u dnevnoj sobi

Iznenadno vanredno stanje, uvedeno zbog pandemije virusa COVID19 zateklo nas je sve i izazvalo neizvesnost, nesigurnost pa i strah.

komunikacija između dve žene koje sede

Komunikacija je esencijalna za uspešno poslovanje, a u najnovijem blogu smo naveli i prodiskutovali neke on najvažnijih razloga za negovanje komunikacionih veština.

Stres kao okidač problema - :ovek sed u sobi pod stresom i nervira se

Svima je dobro poznato da je stres jedan od glavnim uzročnika mnogih tegoba savremenog čoveka. A koliko utiče na nas privatno i poslovno – pročitajte klikom na link.

devojka koja je pokrenula sopstveni biznis sedi za stolom i radi

Pokretanje sopstvenog biznisa je uzbudljiv ali i stresan poduhvat, i definitivno nije za svakoga. Da biste podigli jedan biznis na sigurne noge, nužno je uložiti mnogo više vremena i strpljenja nego što je potrebno kada radite za nekog drugog. Međutim, sva ulaganja imaju šansu da se višestruko vrate ukoliko se pronađete i snađete u ulozi jednog preduzetnika.

preduzetnik koji na svom laptopu ne koristi excel

Excel nudi mnoštvo rešenja za organizaciju i analizu podataka, međutim ipak postoji tu i manjkavost velikog dela opcija koja su nužna za uspešno vođenje knjiga. Šta propuštate radeći kroz excel?

službeni put

Službeni put ume da bude stresan događaj, zbog toga smo odlučili da se osvrnemo na neke osnovne odredbe i da kroz primere pokažemo realno stanje.

gdpr

Dan potpune implementacije GDPR-a u naš zakonodavni sistem – 21.08.2019. Šta nam donosi i kako da ga ispratimo?

Digitalizacija

Digitalizacija drastično pospešuje i poslovanje knjigovođa. Efikasnost elektronskih servisa proizilazi iz činjenice da oni uvek prate fiksna pravila, što drastično olakšava poslovanje. Uz ovo, digitalizacija omogućava i automatizaciju velikog broja procesa, zbog čega se faktor ljudske greške smanjuje dok se produktivnost povećava

Razlike između paušalaca i knjigaša u praksi

Recimo da vaš biznis spada u preduzetničke forme poslovanja, pa ste jednu od odluka već doneli – registrujete preduzentičku radnju ili agenciju. Na samom početku postavlja se još jedno važno pitanje – da li želite budete paušalac ili takozvani knjigaš. Ovo je ključna odluka jer su njene posledice dugoročne, i zato je esencijalno raspitati se na vreme i detaljno o razlikama između ova dva načina poslovanja. Navodimo vam nekoliko najznačajnijih pitanja i odgovora koji će vam pomoći na tom putu.

Odnos firme i zaposlenih

Odnos firme, odnosno poslodavaca i zaposlenih je po toliko osnova kompleksan i suptilan da mu se svakako treba posvetiti sa posebnom pažnjom. Još kada se formalno zakomplikuje od strane zakonodavaca, na mukama se nađu svi akteri ove poslovne priče.